Merry Christmas - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Heidi Ginkel - WaarBenJij.nu Merry Christmas - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Heidi Ginkel - WaarBenJij.nu

Merry Christmas

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

24 December 2010 | Australië, Adelaide

Lieve allemaal,

Ik wens jullie een hele fijne kerst - een witte kerst nog wel!! Ik ga morgen snorkelen haha, en daarna een 5-gangen diner met twaalf mensen. Ik heb er zin in!

Mijn kerstboodschap voor jullie staat op http://aussieheidi.glogster.com/kerst/

Vergeet niet om op het cadeautje te klikken als ie geladen is, dan komen de foto's te voorschijn!

Lieve kerstgroet van Heidi

• 24 December 2010 - 10:29

Veerle:

Veel plezier!!!!!!!
    x

• 24 December 2010 - 12:59

Marco:

Hoi Heidi,

Jij ook een fijne (en niet-witte) kerst!

x Marco

• 24 December 2010 - 14:10

Mariëlle:

Haaai meissie,

Beetje late reactie na al je verslagen (ik heb ze wel braaf gelezen hoor!), maar vanuit een sneeuwwit Nederland een hele fijne kerst toegewenst! Zo te lezen en te zien heb je het goed naar je zin daar en maak je veel mee. We missen je wel hoor!

Dikke knuffel,
    Mariëlle

• 24 December 2010 - 19:19

Yvet En Dave:

Lieve Heidi,

We vonden het van de week heel erg leuk om via de webcam met je te kletsen. Hele gezellige kerst, ook van papa en mama

Knuffie van Yvet en Dave

• 24 December 2010 - 19:23

Anna-Marie En Fam. :

He nicht.
    Wat leuk wat je allemaal schrijft en meemaakt.
    Wel lachen dat je toch een beetje op je tantes lijkt(gniffel). Geniet ervan, maar zo te zien ben je daar al goed mee bezig.
    Ga zo door!!
    Oja, FF een vraagje van Albert.....doen ze daar ook aan nieuwjaarsduiken? met unox-muts en erwtensoep?
    Fijne kerst meis.
    Liefs uit een wit Scherpenzeel.

• 25 December 2010 - 10:30

Marlous:

Haha Heidi, wat een geniale foto's!!

• 25 December 2010 - 19:55

Opa:

hoi heidi hoe gaat het.wat een mooije foto s heb je gestuurd .nou h

t i s hier noch goed winter hier groetjs opa

• 28 December 2010 - 10:37

Ria:

Hoi meis, leuke foto's. Hoop dat je een leuke kerst hebt gehad zonder ons. Opa en oma vonden het zooo leuk dat ze je gesproken hebben. Wij zijn hier druk met verhuizen naar het mooiste dorp van onze aardbol. Vergeet dat niet he'? Ik wens je (nogmaals) een heel mooie jaarwisseling in Sydney!!!!! Alle liefs en goeds voor het nieuwe jaar, (je tante) Ria en familie

• 29 December 2010 - 18:59

Lily Billy:

Hey Meisje geweldige foto's!

Lekker zonnige kerst :)

XXX

• 02 Februari 2011 - 16:08

Cobie Klomp:

Hoi Heidi

Wat heb jij het daar fantastisch!! het is om jaloers op te worden..... en wat leuk deze site met je verhalen en foto's. Ik begreep van je vader dat de komende tijd wat serieuzer gaat worden met je studie. ik ben benieuwd. ik ga het lezen.